زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

برف

1392/11/3 14:31
نویسنده : حمیده
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این هم سهم ما از برف امسال، فقط روی کوه!!!!!!!!!!!!

  

راستی دیشب یه خواب خیلی قشنگ دیدم، خواب دیدم توی زایشگاه هستم و دارم تو رو به دنیا میارم، یه دختر خوشکل و ناز بودی.

بعدش من از زایشگاه رفتم بیرون یه کاری انجام بدم بعد بیام تو رو ببرم (یادم نیست چه کاری)، دیگه از خواب بیدار شدم.

صبح که خوابمو برای بابایی تعریف کردم، می گفت بلند شو برو زایشگاه بچمون رو بیار!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرعلی گلی
3 بهمن 92 15:27
ایشالله خوابتون خیره و به زودی به واقعیت میپیونده دوستم خوشحال میشم تو نظرسنجی ما شرکت کنید http://amirjan.niniweblog.com
پرتو
3 بهمن 92 16:01
چه خواب قشنگی دیدی عزیزم انشاالله که خیره و همین طورم برات پیش بیاد
نسيم-مامان آرتين
5 بهمن 92 13:24
چه خواب خوبي از دست اين باباها
ندا
7 بهمن 92 15:22
دوست خوبم لینکت کردم. تو هم پیش ما بیا و دوست داشتی لینک کن
منتظر لطف خدا
7 بهمن 92 19:01
ایشالا خوابت به زودی تعبیر شه عزیزم