زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

خبر خوب

1392/11/10 18:46
نویسنده : حمیده
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

من اومدم با یه خبر خوب

بابایی کار پیدا کرده

قراره با یه شرکت که مسئول دستگاه های پوز (دستگاه کارت خوان مغازه ها) هست همکاری کنه.

یعنی بشه پشتیبان دستگاه ها توی شهر خودمون و دو تا از شهرهای اطراف، باید هر دستگاهی ماهیانه یک بار چک بشه و اگه دستگاهی خراب شد بابایی درستش کنه یا بفرسته شرکت تا اونا درست کنن

دیروز هم با بابایی رفتیم شیراز و قراردادشو امضا کرد

رئیس شرکته خانم خیلی خوبی بود، به بابایی گفت ایشالا بعد از عید دستگاه های یکی دیگه از شهرهای اطراف رو هم بهت میدم که درآمدت بره بالا

خدایا شکرت

ایشالا به زودی با یه خبر خوب دیگه بیام (اومدن نی نی) آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
10 بهمن 92 19:27
تبریک میگم عزیزم انشاالله همیشه موفق باشین و به زودی هم خبر خوش اومدن فرشتت و اینجا بنویسی الهی آمین
يه دوست
11 بهمن 92 17:28
سلام.این روبخون وبفرست وبه قران پشت نکن وتااخرعمرخوش شانسی میاری.(تنزیل العزیزالرحیم لتنذرقوماماانذرآباوهم فهم غافلون)به۹نفربفرست ببین تا۶۰دقیقه دیگه خدابرات چیکارمیکنه.امروزروز بزرگيه.
فریبا
12 بهمن 92 10:56
سلام عزیزم فریبا هستم ممنون که به وب من سر زدی من هم شما رو لینک کردم خوشحال میشم از آشنایی باهات
مامان ارمیتا
14 بهمن 92 13:27
وای خیلی خوشحال شدمتبریک میگم عزیزم
نیلوفر
14 بهمن 92 18:19
مبارکهههههههه خانوم. به سلامتی. انشااله همه کارهاتون به خوبی پیش بره زودی هم نینی بیاد تا از این پاپوش خوشجیل ها براش ببافی