زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

کلی خبر!!!!!!!!!!!

1392/12/9 17:43
نویسنده : حمیده
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

من اومدم با کلی خبر

اول اینکه یه هفته ست که من دارم میرم سرکار، توی داروخانه بیمارستان

قضیه از اینجا شروع شد که داماد دختر دائی بابام دکتر داروسازه و یه داروخانه داره، و تازگیا هم داروخانه بیمارستان که خصوصی شده رو گرفته

بابام با دختر دائیش صحبت کرد که منم اونجا مشغول به کار بشم

هفته قبل بابام زنگ زد که دختر دائیش گفته جمعه صبح برم داروخانه که آقای دکتر میخواد باهام صحبت کنه

وقتی رفتم، دکتر چندتایی سوال ازم پرسید که مدرکت چیه، کی دیپلم گرفتی و ........... بعدم گفت تا فردا بهت خبر میدیم

صبح شنبه دکتر بهم زنگ زد که از فردا صبح بیا سرکار

چون داروخانه شبانه روزیه، 24 ساعته بازه، سه تا شیفت کاری داریم، 8 صبح تا 4 بعدازظهر، 4 بعدازظهر تا 12 شب و 12 شب تا 8 صبح که مخصوص آقایونه

مدت 6 ماه دوره کارآموزیم طول میکشه و بعدش بیمه میشم، چون صبح ها داروخانه شلوغ تره یه مدت باید فقط صبح برم تا راه بیفتم و به کار مسلط بشم

ظهرها چون داروخانه خلوته، نوبتی میریم خونه و ناهار میخوریم و برمیگردیم

چهار تا همکار خانم دارم که خیلی خوبن و توی این یک هفته حسابی باهاشون دوست شدم

خبر دیگه اینکه مامان و بابام امروز ظهر رفتن کربلا، صبح ساعت 11 رفتن شیراز که از اونجا با هواپیما برن

هنوز هیچی نشده کلی دلم براشون تنگ شده، ایشالا سفرشون بی خطر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

راضیه
9 اسفند 92 20:21
تبریک میگم بابت کارت عزیزم خدا پشتو پناه مامانو بابات باشه گلم
پرتو
9 اسفند 92 20:47
مبارک باشه کار جدید ایشالا موفق باشی عزیزم سفر مامان و بابای گلت هم بی خطر ایشالا به سلامت بر میگردن
فریبا
10 اسفند 92 15:52
[هورمبارک باشه بابات کار دیگه سرگزمی خانم سفرشون به سلامت عزیزم
مامان روزین
12 اسفند 92 0:40
واییییییییییییییییی کلی خوشحال شدممممم موفق باشی عزیزممم
سولماز
13 اسفند 92 0:13
مبارک باشه عزیزم زیارتشون قبول باشه
نسيم-مامان آرتين
17 اسفند 92 14:35
دلم برات تنگ شده بود