زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

بعد از کلی وقت اومدم

1393/11/22 14:36
نویسنده : حمیده
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ببخشید که اینقدر دیر اومدم

توی این مدت اتفاقای زیادی افتاده، بهترینش این بود که بابایی رفت سرکار، الان تقریبا 7 ماهه که بابایی توی صندوق قرض الحسنه کار می کنه.

دیگه اینکه دارم برای اومدن تو تلاش می کنم و رفتم پیش دکتر پارسانژاد که تعریفشو زیاد شنیدم، برام آزمایش هورمون و تیروئید نوشته که انجام دادم و هفته آینده بهم نوبت داده برای سونو.

یه اتفاق خیلی بد که افتاده اینه که الان یه هفته ست شوهر عمه زیبا سکته مغزی کرده و توی بیمارستانه، هممون خیلی ناراحتیم، ایشالا خدا شفاش بده.

و یه خبر خوب اینکه دارم عمه میشم..............

پس تو هم زود بیا تا با نی نی دائی همبازی بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
22 بهمن 93 15:12
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
مامانـــــ
23 بهمن 93 20:57
ایشاا.. حال مریضتون خوب بشه و شما هم به زودی مامانی بشی