زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

جوجه زرد!!!!!!!!!!!!

1391/12/15 12:41
نویسنده : حمیده
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

دیشب جوجه زرده مرد، یکی دو روز حالش خوب نبود و همش میلرزید و دیشب مرد.

با اینکه اول که بابا خرید ازشون خوشم نمیومد ولی حالا دوسشون دارم و وقتی زرده مرد خیلی ناراحت شدم.

                       

 

راستی دیشب النگمو عوض کردم و جاش یه تک پوش خوشکل و یه گوشواره خریدم، عکسشو بعدا واست میذارم.

اصلا قصد نداشتم بخرم فقط می خواستم قیمت کنم، خاله مریم و خاله مژگان هم باهام بودن.

                                        

خاله مریم یه نیم ست خوشکل که شکل پروانه بود خرید و خاله مژگان هم النگوهاشو عوض کرد، منم وسوسه شدم و خریدم.

                                                131 Orange Emoticons

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریناز
20 اسفند 91 14:17
فک کنم خصوصی دادمااا ولی دیگه پستام رمز دار نیست