زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

روز پدر

1392/3/2 18:52
نویسنده : حمیده
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همسر عزیزم که الان پیشم نیستی  PostSmile!                       

روز مرد و روز پدر (با اینکه هنوز پدر نیستی) رو بهت تبریک میگم.

                                 

ایشالا سال دیگه با نی نی مون با هم این روز رو بهت تبریک بگیم.

دوستت دارم خیلی زیاد 

                                       تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرتو
5 خرداد 92 17:19
سلام دوستم امیدوارم کنار همسرت همیشه سالم و خوش باشی و به زودی نینی نازتون بیاد تو دلت آمین عزیزم من سه ماه کلومیفن و آمپول هاچ سی جی استفاده کردم البته قسمت نبود با داروها باردار شم خدا لطفش و شامل حالم کرد و طبیعی باردار شدم ولی امیدوارم شما به زودی هر چی که خیره براتون پیش بیاد و به زودی زود بشین سه تا
پرتو
7 خرداد 92 11:56
عزیزم من مشکلی نداشتم و همسرمم یه مدتی ضعیف بود که با دارو خوب شد ولی سه سال منتظر بودیم و نشد تا اینجا که خدا خواست و شد همه چی و بسپر به خدا مطمئن باش به زودی زود خدا خودش براتون درست میکنه .