زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

بعد از مدت ها اومدم

1392/4/27 12:08
نویسنده : حمیده
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

ببخشید که خیلی وقته نیومدم، آخه کامپیوترمون خراب بود، الانم کافی نت هستم.

حالا از این مدت برام بگم که همش مربوط به توئه

اون ٣تا آمپولی که خانم دکتر بهم داده بود رو زدم و دوباره رفتم پیشش، بهم گفت وضعیت تخمدان هام بهتر شده ولی تخمک ندارم.

٥تا آمپول دیگه بهم داد بعد از اینکه آمپول ها رو زدم دوباره رفتم پیشش

بهم گفت یه تخمک خوب دارم و می تونم اقدام کنم واسه بچه دار شدن

الانم منتظرم ببینم نتیجه ش چی میشه.

حدود ١٠ روز دیگه همه چی معلوم میشه

وای مامان جون نمی دونی من و بابا چقدر بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم که قدمت رو روی چشمای ما بذاری

الهی قربونت برم تو رو خدا ناز نکن و زود زود بیا پیشمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هدیه
27 تیر 92 12:17
ایشالا زودی میاد..نگران نباش مامانی دوست عزیزم دخترم هدیه تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطف میکنین تا کد 308 رو به 20008080200 ارسال منین تا به کمکتون دخترم برنده شه؟ اگه لطف کردینو رای دادین حتما خبرمون کنین تا برا تشکر خدمت برسیم
ماماطهورا
27 تیر 92 14:09
سلام قربونت برم انشالله كه ني ني اومده و الان تودل مامان مهربونش
نسیم-مامان آرتین
29 تیر 92 10:27
ایشالا زود زود خبر خوش بهمون میدی