زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

من اومدم!!!!!!!

1392/5/29 17:24
نویسنده : حمیده
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ببخشید که کلی وقت نبودم

اول از همه بگم که تو خیلی ناز داری و ماه قبل نیومدی پیشم و حسابی غصه دارم کردی

دوباره رفتم دکتر که این بار بهم 8 تا آمپول داد که دونه ای 50 هزار تومنه

ولی داروها رو نگرفتم، گذاشتم اگه این ماه نیومدی، ماه بعد بخرم.

از همه دوستان که نگرانم بودن و واسم پیام گذاشتن معذرت می خوام و ازشون میخوام خیلی برام دعا کنن

راستی یکی از بهترین دوستام که هم اسم خودمم هست امروز بچه ش به دنیا اومد، یه دختر ناز و ریزه میزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماما طهورا
29 مرداد 92 23:32
چه عجب تشريف آوردي شما خيلي ناراحت شدم عزيزم ولي انشالله ديگه اين ماه اين ني ني نازنازي مياد تو دل مهربونت راستي قدم نو رسيده مبارككككككككككك آخ آخ داشت يادم ميرفت خانومي يه خبر خوب برات دارم منم مامان شدممممممممممممممم
مامان روزین
1 شهریور 92 0:42
حمیده بچه به دنیاااا اورددددددددددددد مگه ازدواج کرده بود؟ نهههههههههههه باورم نمیشه