زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

آرزوی مامان

1392/7/6 17:25
نویسنده : حمیده
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این ماه هم نیومدی پیشمون

نمیدونم چرا خدا صدامو نمی شنوه، نه واسه بابایی یه کار خوب پیدا میشه، نه تو میایی پیشمون...................

بعضی وقتا خیلی دلم میگیره، ولی چکار میشه کرد دیگه، حتما یه مصلحتیه که ما ازش بی خبریم.................

وقتی وبلاگ کسایی رو می خونم که نی نی دارن خیلی غصه میخورم که چرا من نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا راضیم به رضای تو

امشب مهمون دارم، قراره مامان و بابام بیان خونمون، خیلی کار دارم، آخه امروز تولد همسر عزیزمه

                                         

از همین جا تولدش رو بهش تبریک میگم، و امیدوارم سال آینده با یه نی نی کوچولو تولدش رو جشن بگیریم.

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصومه
7 مهر 92 9:53
عزیزم ممنونم که به من سر زدی من مشکلم تیروئیده و فعلا مشکل خاصی یافت نشده تیروئید باعث شده تا تموم هورمون های بدنم آهنم خونم پریودم بهم بریزه و حامله نشم و فعلا دکتر زنان نمیرم و چند ماهی هست که به فکر درمان تیروئیدم کبد چربم و چربی خونم و تنظیم تیروئیدو پریودم هستم که همه این مشکلات از تیروئید نشات گرفته لینکتون کردم با افتخار
مامان روزین
7 مهر 92 14:51
دیونه این چه حرفیه غصه برا چی میخوری؟مگه چند سالته تو این زمونه هیچ کس بی بچه نمیمونه خیالت راحت همین که سالم هستین و مشکلی نداری همین که سایه مامان و بابات بالای سرته همین که شوهر خوبی داری خدا بهترین ها رو بهت داده پس صدات رو شنیده بچه هم دیر یا زود میاد بغلت بهت قول میدم اول دنبال ی کار خوب برا شوهرت باش بعد به فکر بچه خدااااااااااااااااا خیلیییییییییییییی بزرگه اگه کاری نمیکنه مصلحت اون کار رو بعدا میبینی عزیزم حالا فکر میکنی دوستات بچه دارن واسه تو دیر شده نه اصلا اینطور نیست تو این زمونه همه چی پیشرفت کرده تو تا 40 سالگی وقت داری واله من اگه تجربه الان رو داشتم 30 سالگی میذاشتم بچه دار میشدم بازممممممم خدا رو شکر میکنما ناشکری نمیکنم اما میرفتم خوش میگذروندم کلاس میرفتم مسافرت مهمونی الان همه ما خیلی محدود شدیم دوستم به هیچی فک نکن خدا خودش به موقعش همه چی بهت میده صبر داشته باش
نسیم مامان آرتین
10 مهر 92 11:06
عزیز دلم هیچ کار خدا بی حکمت نیست من فکر میکردم خدا صدامو نمیشنوه یه چند ماهی منتظراومدن نینی بودم تا بیاد پیشم اما میدونستم همه این تاخیرها حکمتی داره خدایا حکمتتو شکر دیگه غصه نخور فقط خدارو شکر کن ببین اون موقع چه میبینی