زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

دومین سالگرد ازدواج

1392/9/1 15:56
نویسنده : حمیده
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

روز 23 آبان دومین سالگرد ازدواج من و بابایی بود که به دلیل مصادف شدن با روز عاشورا از جشن خبری نبود.

خیلی جالبه ها، پارسال روز تولدم روز عاشورا بود و امسال سالگرد ازدواجمون..................

خیلی دلم میخواست هدیه دومین سالگرد ازدواجمون به بابایی وجود تو باشه ولی نشد............

خدا کنه سال دیگه سه تایی سومین سالگرد ازدواج مامان و بابا رو جشن بگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرتو
2 آذر 92 23:10
انشاالله به زودی دلت شاد شه دوستم روزی بیاد که فقط و فقط از خاطرات و شیطونیهای کوچولوت اینجا بنویسی مطمئن باش اون روز نزدیکه ، توکل به خدا برات دعا میکنم عزیزم البته اگه لایقش باشم التماس دعا
هانیه
3 آذر 92 13:56
واست سر نماز دعا میکنم خانم گل . انشاالله باهم دیگه مامان میشیم
سحر
3 آذر 92 17:20
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی من هم لینکت میکنم خانومی. ایشالا که سال بعد سالگرد ازدواجتون رو 3تایی جشن میگیرین. خصوصیت رو هم چک کن خانوم
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
3 آذر 92 22:42
سلام حمیده جون تووب راضیه مشکلتو خوندم. تنبلی تخمدان حل میشه. احتمالا بهت متفورمین یا کلومیفن میدن. ولی به نظر من صبر کن یه مدت دیگه هنوز واسه بارداری با قرص وقت داری. منم مشکل تنبلی تخمدان داشتم و حل شد. تو هنوز مدت زیادی واسه نی نی اقدام نکردی. تا یه سال یا یه سال و نیم وقت داری. نگران نباش. ایشالا نی نی طبیعی میاد تو دلت
ســــــــــــــــحر
4 آذر 92 0:38
سلام عزیزم خوبی ناراحت نباش انشاالله ..به حق این ماه محرم همه منتظرا مامان میشن ماهم مامان میشیم پیشم بیا همه چیز رو توکل کن برخدا
ســــــــــــــــحر
4 آذر 92 13:48
سلام عزیزم واییییییییییی ادرس نذاشته بودی به سختی پیدات کردم از وبلاگ سحر پیدات کردم..عزیزم مشکل من هیچی نیست اینطورکه میگن بهم قرص کلومیفن میدن فقط شما مشکلت چیه؟
ســــــــــــــــحر
4 آذر 92 19:08
منم مثل شما تنبلی دارم ولی اینکه حل شدنی هستش البته توکل بخدا عزیزم پیشم بیایی با ادرس بیا بی زحمت موافقی لینک بشیم
سولماز
9 آذر 92 1:48
عزیزم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم ایشالا سال بعد 3 نفری جشن میگیرید