زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

من اومدم

1392/9/21 12:05
نویسنده : حمیده
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

یه مدت نبودم، آخه خبر خاصی نبود که بخوام بهت بگم

فقط هفته قبل مامان جاریم فوت شد که رفتیم مراسمش

بعدشم اینکه دارم یه شال خوشکل واسه خودم می بافم، مدلشو بابایی از اینترنت واسم پیدا کرده، تموم که شد عکسشو میذارم

وقتی هم که تموم شد میخوام واسه بابایی یه هدبند وشال ببافم، آخه بابایی اهل کلاه پوشیدن نیست، واسه همین میخوام واسش هدبند ببافم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ســــــــــــــــحر
22 آذر 92 0:59
سلام حمیده جون خیلی نگران شده بودم همش میومدم بهت سرمیزدم
راضیه
22 آذر 92 13:44
اگه نی نی بدونه همچین مامان هنرمندی داره دیگه معطل نمیکنه
نیلوفر
22 آذر 92 14:43
سلام حمیده جان. خیلی به وبلاگم خوش اومدی. انشااله به زودی مشکل شما هم حل میشه. مشکل ما آزواسپرمی بود
سحر
22 آذر 92 15:26
سلام خانومی چرا نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟ نگرانت بودم عزیزم مبارکت باش عزیزدلم
راضیه
26 آذر 92 22:05
ماماطهورا
27 آذر 92 12:54
خانومي خصوصيتو چك كن
سحر
29 آذر 92 13:24
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .