زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

من اومدم با تاخیر

1392/10/15 18:14
نویسنده : حمیده
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ببخشید یه مدت نبودم، حسش نبود، اصلا خبر خاصی نبود.

امروز .......... شدم، باید 24 میشدم ولی خوب دیگه.

این دوره باید دارو مصرف کنم، تصمیم داشتم این ماه دارو نخورم و برم عکس رنگی بگیرم و اگه مشکلی نبود از ماه بعدش دارو رو شروع کنم.

وقتی با خاله مریم مشورت کردم، گفت احتمال اینکه چسبندگی داشته باشی خیلی کمه و همین ماه داروتو شروع کن.

از سه شنبه باید لتروزول بخورم شبی سه تا به مدت 5 شب، بعدشم برم سونو و آمپول گنال اف.

خوبیش اینه که دیگه لازم نیست برم شیراز و از این بابت خیلی خوشحالم.

خاله مریم می گفت خیلیا بودن با مشکل من که 3-2 دوره دارو مصرف کردن و جواب گرفتن.

خدایا خودمو سپردم به خودت، به امید تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده
15 دی 92 18:47
ایشالله گلم شما هم زودی جواب میگیری