زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

و باز هم انتظار

1392/11/19 10:05
نویسنده : حمیده
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان که بازم باید برای اومدنت انتظار بکشم

قرار بود این ماه قرص لتروزول بخورم و آمپول گنال اف بزنم، چند روزی بود لکه بینی داشتم، منم از روز سوم لکه بینی شروع کردم به خوردن قرص لتروزول.

2-3 تا از قرص ها رو که خوردم، خونریزیم شروع شد.

روز چهارشنبه رفتم دکتر که بپرسم چکار کنم، قرص ها رو ادامه بدم یا نه.

دکتر بهم گفت این ماه دیگه جواب نمیده، بهتره 2 ماه قرص ال دی بخوری تا منظم بشه و بعدش لتروزول بخوری و گنال بزنی.

یعنی تا فروردین باید صبر کنم................

خدایا خودت کمکم کن

توی مطب دکتر کلی خانم باردار دیدم و پیش خودم می گفتم یعنی میشه یه روز منم بیام دکتر و باردار باشم

یه خانمی بود که می گفت دوقلو بارداره و شنبه (یعنی امروز) نوبت سزارین داره، ایشالا که بچه هاش به سلامتی دنیا بیان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرتو
19 بهمن 92 10:09
نگران نباش عزیزم انشاالله اون روز هم میاد که فرشتت تو دلته و داری برای آیندش برنامه ریزی میکنی ، مطمئن باش حتما مصلحتی بوده که این ماه هم فرشتت نیومده ، امیدوارم به زودی خبر خوش اومدن نینی گلت و اینجا بخونم آمین
نیلوفر
19 بهمن 92 10:30
سلام عزیزم منم شما رو لینک کردم ممنون که بهم سر زدی بازم بیا خدا انشالله به هممون نی نی ناز بده
سایه
20 بهمن 92 0:59
چه شال قشنگی بافتییییییییییییی. ایشالا به زودی نی نی بیاد
فریبا
20 بهمن 92 11:17
سلام حمیده جونم انشالاههههههههههههههههههههههههههه یروزی قسمتت میشه من مطمئنم خیلیییییییییییییی زود این خبرو میدیییییییی بهمون نگران نباش دوست جونم
راضیه
20 بهمن 92 13:53
نیلوفر
22 بهمن 92 10:33
عزیزم انشااله به زودی برای زایمان خودت بری بیمارستان. نگران این دوماه هم نباش. حتما خیری درش بوده.
مامان فاطمه
21 اسفند 92 11:34
سلام حمیده خانم منم برای باردار شدن دارم لتروزل مصرف می کنم که یه دوماهی میشه. مثل خودت دهه شصتیم. یه دخترکوچولو دارم که خدا بعد 7 سال انتظار بهم داد و الان برای اینکه تنها نمونه دارم اقدام می کنم. درمورد دلایل بچه دار نشدن اظلاعاتی دارم که شاید به دردت بخوره. راستی مشکلت چیه؟ من که دارای تخمدونای پلی کیستیک هستم و همینه که نمی تونم زودزود باردارشم منتظر حضورت هستم. ان شالله تو هم به زودی مامان میشی