زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

مامان بی معرفت!!!!

1390/10/11 12:18
نویسنده : حمیده
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم                                      

می دونم چند روزه خیلی بی معرفت شدم و بهت سر نمی زنم، آخه بهت که گفته بودم میرم دانشگاه.

                                                                         

از صبح تا عصر دانشگاه هستم، بعدشم که میام اینقدر خسته هستم، تازه باید شام هم درست کنم.

پس بهم حق بده مامانی...............

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رضا جونی
11 دی 90 12:52
سلام خانمی من از دست شما مراقبای امتحان چه ها که نکشیدم حالا بگو ببینم چند تا رو لو دادی؟؟؟ از طرف یک دانشجوی سابق پیام نور ما رو بگو داشتم شاکی می شدم که کو عکس نی نی جونی !!!!!! نگو نی نی توی پشت ابراست انشااله به زودی پست خبر خوش رو بخونم و شما هم طعم بیدار خوابی شبونه و از خواب پریدنای شبونه رو بکشی