زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

مامانی اومد

1390/10/27 22:41
نویسنده : حمیده
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

مامانیو ببخش که دیر به دیر بهت سر میزنه، به خدا خیلی گرفتار امتحانات دانشگاه هستم.

تازه چند روز پیش هم اینترنتمون قطع بود، فکر کنم به خاطر بارون بود.

اینجا ٣ روز بارون میومد

                                             شکلکهای جالب اروین

من بارون رو خیلی دوست دارم، مخصوصا قدم زدن زیر بارون!

البته بارون بی سروصدا رو دوست دارم، یعنی بدون رعدو برق و باد!!!!

                                  شکلکهای جالب اروین   شکلکهای جالب اروین

آخه از باد و رعدو برق می ترسم.استرساسترساسترس

مامان ترسویی داری، نه!!!!!!!

تو مثل مامان ترسو نباشی قربونت برم الهی!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
28 دی 90 8:20
سلام چه عجب بالاخره تشريفتونو اوردين.