زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

فوت مادر بزرگ مامان

1390/12/13 20:17
نویسنده : حمیده
261 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خیلی ناراحت و غصه داره، آخه روز پنج شنبه مادربزرگم (مامان بابام) فوت شد.

شنبه هفته قبل حالش خوب نبود بردنش بیمارستان و توی ccu بستریش کردن.

صبح پنج شنبه هم اعزامش کردن شیراز واسه آنژیوگرافی، که بعد از آنژیوگرافی ایست قلبی می کنه و تموم می کنه............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه
13 اسفند 90 20:30
سلام عزیزم.تسلیت میگم بهت.خیلی ناراحت شدم.ایشاا.. غم اخرتون باشه.


خیلی ممنون عزیزم
عارفه
13 اسفند 90 21:20
خدابیامرزتشون
لینکت کردم
لینم کن


ممنون عزیزم
sara
13 اسفند 90 21:27
سلام دوست عزیز بهتون تبریک میگم وبلاگ خیلی زیبایی دارید، ازشما دعوت میکنم این مجموعه های آموزشی و لباسهای بچه گانه را ببینید در ضمن مجموعه های آموزشی خوب و مفیدی برای بزرگسالان هست که توش آموزش ورزشهای لاغر کننده و یوگا و ماساژ و آموزشهای مربوط به نگهداری از نوزاد و کلی چیز مفید دیگه هم هست http://www.ninicenter.com/ در ضمن خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم میتونید در قسمت تبادل لینک رایگان سایت من لینکتون را بذارید و لینک من را هم به اسم فروشگاه محصولات کودک در لیست دوستانتون اضافه کنید،ممنونم
مامان نفس طلایی
19 اسفند 90 15:02
خدا رحمتشون کنه
مامان محمدرضا
21 اسفند 90 17:06
خدا رحمتشون کنه