زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

آخر هفته

1391/1/17 12:42
نویسنده : حمیده
276 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر با عمه ها و خانم های عمو رفتیم خونه عمو محمد پیش نی نی شون.

وای نمی دونی چقدر نی شون کوچولو بود، من که می ترسیدم بغلش کنم

                          

همش پیش خودم فکر می کردم وقتی تو اومدی چکار کنم؟!!!!

   

 

امروز هم چهلم مادر بزرگم بود، ظهر رفتیم اونجا، عصر هم خونشون واسه زنها دعا بود، مردها هم که رفته بودن مسجد، بعدشم رفتیم سر خاکش.

بعدشم برگشتیم خونه مامان بزرگم و همون جا شام خوردیم.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

شب عمه ها و عموها خونه عمو علی جمع بودند، ما هم بعد از شام رفتیم اونجا و تا دیروقت اونجا بودیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:43
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .