زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

سردرد بابایی

1391/1/26 10:09
نویسنده : حمیده
279 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بمیرم، دیشب بابایی بدجور سرش درد می کرد.

اون از درد ناله می کرد، منم بالای سرش گریه می کردم

دو تا قرص مسکن بهش دادم، سرشو با دستمال بستم، بهش نبات داغ دادم -آخه بابایی وقتی معده اش به هم می ریزه سردرد می گیره- ولی هیچ فایده ای نداشت.

همش می گفتم خدایا سردرد بابایی رو بده به من، ولی اون حالش خوب بشه.....

اینقدر بالای سرش نشستم تا بالاخره بعد از کلی درد کشیدن خواب رفت 

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
26 فروردین 91 21:14
اخي عزيزم.اره خوش گذش جات خالي بود.تلافيه همه ناراحتي هاي قبلش شد
الهه
28 فروردین 91 10:26
خودمم باورم نميشه عزيزم.ايشاا.... تو هم زود زود مامان شي
نایسل
28 فروردین 91 22:27
سلام عزیز دلم مرسی بهم سر زدی ایشالا اقاتون هیچ وقت سردرد نشه مرسی گلم من لینکت کردم قسمت نبود مامان شم دیگه بوسسسس
نایسل
28 فروردین 91 22:29
بوس خانوم راستی عکسای خونتون ددم خیلی قشنگن با سلیقه جونم