زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

اتمام نمایشگاه

1391/2/4 22:47
نویسنده : حمیده
264 بازدید
اشتراک گذاری

امشب نمایشگاه راضیه (خانم عمو جواد) تموم شد.

من از ساعت ٩ صبح می رفتم تا ١، میومدم خونه ناهار میخوردم و استراحت می کردم و دوباره ساعت ٥ می رفتم تا ٩ شب.

خدا رو شکر خیلی خوب بود و مردم خیلی استقبال کردند، واسه کلاساشم کلی هنرجو پیدا شد.

یه پسر جوونم اومده بود و خیلی اظهار علاقه می کرد و می گفت منم میخوام بیام کلاس آشپزی تعجب هرچی راضیه خانم بهش می گفت این کلاسا مخصوص خانم هاست قبول نمی کرد، و می گفت خیلی از کلاس های هنری مختلطه، خوب اینم مختلطش کنید.......خنده

خلاصه حسابی سوژه خنده مون شده بود قهقهه و توی این ٣ روز چندین بار هم اومد نمایشگاه.

خلاصه خیلی خوش گذشت و واسه من که همش توی خونه هستم تنوع خیلی خوبی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روزین
5 اردیبهشت 91 14:27
طرز تهیه یه کیک خوشمزه رو برام از خانم عمو بگیر خیلی خوشمزه باشه اگه کاپ کیک هم بلدن واسم دستورشو بگیر حمیده
مامان یاس
9 اردیبهشت 91 0:43
سلام خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما اومدم ازاینکه سرزده مهمون شدم ببخشید من شما را دعوت میکنم بیاین خونه وبلاگی ما آخه یه رفتی اومدی هم داره اگه حرفی هم داشتید به گوش هستیم یازهرا صلوات
مامان دخملی
9 اردیبهشت 91 22:57
سلام عزیزم شما برام پیغام گذاشتی رمز خواستی ؟