زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

عروسکای مامان

1391/2/18 0:45
نویسنده : حمیده
368 بازدید
اشتراک گذاری

بابا خوابه و مامانی بی خوابی زده به سرش، واسه همین اومدم پیشت تا عکس چند تا از عروسکامو واست بذارم.

من دارم توی تاریکی تایپ می کنم، چون بابا خوابه و من چراغو روشن نکردم که بابایی بیدار نشه.

این عروسکو عید ٨٦ از مشهد گرفتم.

این یکی رو مامان یکی از دوستای دوران دبیرستانم واسم بافته.

اینم کادو تولدم بود که سال ٨٤ وقتی دانشجو بودم، هم اتاقی هام واسم خریدن.

این عروسکم عید ٨٥ از مشهد خریدم.

این یکی هم کادو تولدمه که خاله نجمه بهم داد، سال ٨٦

این دو تا هم کادو تولدمه، سال ٨٥ که دوستام و هم اتاقی های دوران دانشجوئیم بهم دادن.

اینم بقیه عروسکامه که به دیوار اتاقم زده بودم، البته الان همشونو جمع کردم که خاک نگیره.

چند تا عروسک دیگه هم دارم که الان عکسشونو نداشتم که واست بذارم، باشه طلبت واسه بعد..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روزین
18 اردیبهشت 91 13:19
عروسک اولی رو یادمه تو خوابگاه انشاله یه روز عکس نی نی تو بزاری
سحر
19 اردیبهشت 91 0:44
الهه
20 اردیبهشت 91 9:19
واي چقد نازن.من اون خرس گنده رو يادمه