زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

اولین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1391/8/15 16:33
نویسنده : حمیده
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

یک سال از زندگی مشترک من و بابایی گذشت!!!!!!!!!!! قلب

سالگرد ازدواج من و بابایی 23 آبانه و چون مصادف با شب عید غدیر بود، ما هم عید غدیر جشن گرفتیم.

کادوی بابایی یه کارتون بزرگ بود، کارتون رو که باز کردم یه کادو داخلش بود، داخل اونم یه کادو دیگه، اینقدر این کادوها رو باز کردم تا به کادو اصلی که یه ساعت خوشکل بود رسیدم.

اون شب یه شب به یاد ماندنی واسم شد. 

من هنوز به بابایی کادو ندادم، میخوام حقوقم رو که دادن بابابی رو شام ببرم بیرون. خجالت

ایشالا که سال دیگه تو پیشمون باشی خوشکل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
22 آبان 91 22:13
بنام خدا سلام دوستم با یه پست تازه منتظرتم ...برای دل بیچاره ام دعا یادت نره