زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

حقوق مامان

1391/11/3 14:34
نویسنده : حمیده
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

دیروز رفتم کارخونه و تسویه حساب کردم.

بعدشم رفتم آرایشگاه و موهامو کوتاه کردم، بابایی بهم گفت خوشگل شدم.

بعدشم با بابایی رفتیم طلافروشی و من با حقوق این ٤ ماه یک انگشتر واسه خودم خریدم. 

                                            

البته یه خورده پول کم داشتم که از حسابی که بابام واسم باز کرده و با مامانم هر ماه یه چیزی میریزن توش، برداشتم. خدا سایشون رو از سرم کم نکنه......

 مامان و بابای خوبم دوستتون دارم خیلی زیاد   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طراح بنر
3 بهمن 91 14:48
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
تارا
5 بهمن 91 13:23
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیا آپم
razieh j
7 بهمن 91 12:00
سلام عزیزم خوبی انگشترت مبارک باشه ایشالاه . طلا گرون شده مواظبش باشیا