زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

ياد قديما بخير!!!!!!!!!!

1392/2/25 0:46
نویسنده : حمیده
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان

الان توي کامپيوتر خونه مامانم اينا يه تعداد آهنگ پيدا کردم که اون وقتا که دانشجو بودم روي گوشيم بود.

واي که چه خاطراتي رو واسم زنده کرد..............

ياد دوستام افتادم،بنفشه که مامان اتاقمون بود، مهسا که هميشه کارهاش از روي حساب کتاب بود، سميرا که شبا وقتي مي خواستيم بخوابيم آهنگ هايده رو مي گذاشت، اينقدر مي خوند تا ما خواب مي رفتيم

 اي که تويي همه کسم بي تو ميگيره نفسم

 اگه تو رو داشته باشم به هرچي ميخوام ميرسم

نسيم که چقدر شيطوني مي کرد، حميده که مثل يه خواهر هميشه کنارم بود، راضيه که هميشه دلتنگ عشقش بود که خدا رو شکر بهش رسيد، ليلا که بهش مي گفتيم خاله ريزه، الهه که عاشق کارها و شيطنت هاش بودم، مرضيه............................

هميشه بنفشه اين آهنگو واسمون مي خوند و هممون عاشقش بوديم

 ديگه عاشق شدن ناز کشيدن فايده نداره نداره

 ديگه دنبال آهو دويدن فايده نداره نداره

 وقتي اي دل به گيسوي پريشون مي رسي خودتو نگهدار

 وقتي اي دل به چشمون غزل خون مي رسي خودتو نگهدار

 اي دل ديگه بال و پر نداري داري پير ميشي و خبر نداري

چقدر دلم هواي همشون رو کرده..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژین
26 اردیبهشت 92 16:37
واییییی یاد خوابگاه بخیررر منم دلم خواست خیلی خوش میگذشت