زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

دکتر جدید

1392/7/12 12:25
نویسنده : حمیده
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

من دکترمو عوض کردم، دکتر قبلیم اول که پیشش رفتم واسم آمپول هاش ام جی نوشت 3تا، بعدش آمپول گنال اف 5تا، که بعد از تزریقش یه تخمک 22 میلی داشتم ولی نشد، بعدش دوباره آمپول گنال اف 8تا، که چون خیلی گرون بود نتونستم بخرمش. البته همه اینا با قرص لتروزول بود.

بابایی همش اصرار داشت برم پیش دکتر حاجی باقری که همشهری خودمونم هست، منم قبول کردم، و چند ماهی هست که تحت نظرش هستم.

بار اول که رفتم پیشش خودم قرص لتروزول رو میخوردم، بهم گفت 2تا تخمک 19 و 15 میلی دارم، که بازم نشد.

به دکتر گفتم چرا نشده؟ خندید و گفت عزیزم هنوز که دیر نشده، تو خیلی عجله داری.

این دفعه که رفتم پیشش برام آمپول هاش ام جی نوشته با قرص لتروزول و کلومیفن، که آمپولا رو باید از امروز بزنم.

و دوشنبه برم پیشش ببینم تخمک آزاد شده یا نه.

خدا کنه این دفعه دیگه جواب بده و تو بیایی پیشمون عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم-مامان آرتین
13 مهر 92 14:10
ایشالا این دفعه همه چی okمیشه ودست پر میایی تو وبت