زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

مامان غصه دار

1392/7/16 11:57
نویسنده : حمیده
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان که خیلی ناز داری

دیروز رفتم دکتر سونو شدم

دکتر گفت دوتا فولیکول ١١ و ١٣ میلی دارم که کوچیکه و دوباره ٣تا آمپول هاش ام جی بهم داد.

بعدشم گفت دیواره رحمم نازکه، اگه تخمک آزاد بشه نمیتونه لانه گزینی انجام بشه، بهم قرص استرودل داد که هر داروخانه ای رفتم گیرم نیومد.....................

و دکتر گفت اگه این دفعه نشد باید برم عکس رنگی بگیرم

اگه بدونی امروز چقدر گریه کردم، دارم از غصه دق می کنم

خیلی نا امیدم، خیلی پیش خدا گله کردم

همیشه میترسیدم از اینکه بچه دار نشم، و مثل اینکه حالا هم سرم اومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روزین
16 مهر 92 15:38
میخوای قرص رو برات پیدا کنم تو شیراز بفرستم؟ به موبایلم اس بده
rana
16 مهر 92 20:04
سلام عزیزم چرا غصه......توکلت به خدا باشه هنوز وقت زیادی برای بارداری داری.مصلحت همه رو خدا میدونه برات دعا میکنم