زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

من اومدم

1392/7/21 12:43
نویسنده : حمیده
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

من دیروز ظهر رفتم شیراز دکتر، شب هم برگشتم.

دکتر بعد از سونو گفت دیواره رحمم با خوردن قرص خیلی خوب شده، ٣تا فولیکول هم دارم که نه خیلی خوبه و نه بد، بزرگترینش ١٦ میلی هست.

گفت اقدام کن به بچه دار شدن، بعضی وقتا ما اصلا انتظار نداریم ولی میشه.

یه آمپول هم بهم داد، آمپول هاش سی جی، که دیشب باید میزدم و زدم.

بعدشم گفت اگه این بار نشد ماه بعد برو عکس رنگی بگیر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرين
21 مهر 92 13:45
سلام خانومي اگه درست متوجه شده باشم شما قصد بجه دارشدن دارين ولي مشكلي دارين ميخواستم اگه ناجيز هم باشه بهتون اميد بدم من هم مشكل شما روداشتم من باآمپول ها بجه دارنشدم يعني زدم ولي بااونها باردارنشدم اصلا تو يه وقتي كه اميدنداشتم وانتظار هم نداشتم تنها باخوردن فوليكول بجه دارشدم ميتونين به سايت ما هم سربزني يعني افتخاربدين اميدوارم بزودي عكس بجه تون روببينيم
سولماز
26 مهر 92 1:26
سلام حمیده جون ایشالا که نی نی این ماه میاد تو دلت و کار به ماه بعد نمیکشه برای عکس و این چیزا
نسم مامان آرتین
27 مهر 92 10:21
عزیز دلم نگران نباش همه چی به خوبی سپری میشه وجای هیچ مشکلی نیست ایشالا این ماه که کلا هم عیده از خدا عیدیتو میگیری