زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

باز هم انتظار..........

1392/8/10 11:28
نویسنده : حمیده
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امروز روز چهارمه و هیچ خبری نیست، صبح بی بی چک گذاشتم ولی بازم منفی بود

خیلی دلشوره دارم، از یه طرف نیومدن ........ و از طرف دیگه بی بی چک های منفی

یه نشونه هایی هم هست، مثلا وقتی غذا میخورم خیلی معدم سنگین میشه، زیاد نمیخورما اندازه همیشه، یه کمم حالت تهوع میگیرم.

فردا صبح میخوام برم آز بدم

دعا کن با خبرای خوب برگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

M:M ܓܨ☆
10 آبان 92 11:44
سلام خسته نباشي منم يک سايتي دارم که تمام مطالبش مفيد هست يعني واقعا مفيده ازجملات زيبا گرفته تا همه چي هست لطف کن بيا بهم سربزن ونظرت رودرمورد سايت بگو چون واقعا نظر شمابرام مهمه جملاتت روبفرست ازطريق فرم ارسال مطالب سايت اگه هم ميتونيد جملات زيباي خودتون روبراي مار ارسال کنيدتامابا آدرس وبلاگ شما ونام شما درسايت منتشرکنيم منتظرم البته ما توقع داريم که شما هميشه بياين سربزنيدهااا www.boyeharam.ir
ماناز
11 آبان 92 8:03
دوست عزیز سلام امیدوارم که هر چه زودتر به ارزویتان برسید.حتما شما برای این درخواستتان دعاهای مختلف نموده اید اما من هم یک توصیه می کنم که اگر توانستید حتما انجام دهید چون خیلی ها نتیجه گرفتند وبچه دارشدند مخصوصا که چندروز دیگر که امسال 14 ابان میباشد فرصت نمانده وان روزه گرفتن در اول محرم به نیت بچه دارشدن است .هم خودتان وهم همسرتان هردو با هم بگیرید.اگر همان سال نتیجه نگرفتید سال بعد تکرار کنیداگر صلاح تان باشد حتما نتیجه خواهید گرفت.من به خیلی ها توصیه کردم ودامن شان سبز شد.انشاءالله برای شما هم همینطور باشد.
نسيم مامان آرتين
11 آبان 92 12:52
ايشالا همه چي خيره گلم ما منتظريم ما رو بي خبر نذاريا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟