زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

منفی!!!!!!!!!!!!

1392/8/12 10:13
نویسنده : حمیده
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

من دیروز صبح با هزار امید و آرزو رفتم آزمایش ولی ظهر که رفتم نتیجشو گرفتم منفی بود.

خیلی جلوی خودمو گرفتم که توی خیابون گریه نکنم، ولی وقتی رسیدم خونه کلی گریه کردم گریهگریهگریهگریه

نمیدونم چرا خدا امیدوارم کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه تو نیستی پس چرا ....... نمیاد، و اگرم هستی پس چرا آزمایشم منفی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز عصر زنگ زدم به دکترم، گفت ٥-٤ روز دیگه صبر کن دوباره برو آزمایش بده..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سولماز
12 آبان 92 19:51
عزیزم ایشالا این دفعه جواب مثبت هستش خودتو ناراحت نکن
نسيم مامان آرتين
14 آبان 92 15:22
دلم روشنه به زودي به خواسته ات ميرسي