زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

خونه تکونی

1390/12/23 14:01
نویسنده : حمیده
277 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر مامانی امسال خونه تکونی نداره، آخه خیلی وقت نیست که من و بابا عروسی کردیم و اومدیم خونه خودمون.

فقط یه خورده گردگیری  3_13_2.gif

و جارو کردن دارم شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

                

راستی میخوام واسه عید خودم شیرینی درست کنم، خدا کنه خوب بشه........

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عارفه
23 اسفند 90 18:27
سلام عزیزم آشتی تون مبارک رمزت خصوصیه
mamani
24 اسفند 90 8:17
سلام عزيزم آخي تازه عروسين ايشاالله خوشبخت بشين براتون بهترين ها رو آرزو مي كنم...
الهه
24 اسفند 90 21:57
به منم ياد بده شيريني درست كنم.
عارفه
26 اسفند 90 15:19
پیشاپیش عیدت مبارک عزیز دلم خیلی از اینکه دوستی به خوبی تو پیدا کردم خوشحالم ایشالله امسال سال نی نی دار شدن و عاقبت بخیری و سلامتی و عشق و ایمان کامل برای تو باشه ای سالِ سعید و سورِ عیدم از تو سرسبز و سحر خیز و سپیدم از تو سرمایه ی هفت سینِ من کامل شد تا سینِ سلام را شنیدم از تو