زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

سفره هفت سین

1391/1/2 9:48
نویسنده : حمیده
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

اومدم اولین سفره هفت سین من و بابایی رو بهت نشون بدم.

            

سفره هفت سین رو خودم درست کردم، آینه زیرش و جام ها رو خودم تزیین کردم.

البته سبزه رو مامان جون واسم سبز کرد!

ماهی ها رو هم شب سال تحویل با بابایی خریدیم، آخه می ترسیدم بمیرن واسه همین زودتر نخریدیم.

شیرینی ها رو هم خودم درست کردما..........

این بیسکویت بادام

           

اینم سوهان عسلی

          

 و این هم لطیفه گردویی

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه
3 فروردین 91 9:47
چقد خوشكلن شيريني هات.به منم بگو چطوري درست كردي.هفت سينتم نازه
عارفه
5 فروردین 91 17:54
سلام الحمدلله که عید خوبی بود آفرین خیلی زیاست
فاطمه سادات
8 فروردین 91 14:52
خیلی نازه سفره ات
عارفه
9 فروردین 91 16:38
چه نازه
مریم مامان نخودچی
14 فروردین 91 12:34
به به خوشم اومد.... به من لطیفه گردویی بگو... میبینم مثل خودم هنرمندی....