زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

مامان و بابا

1390/9/19 9:44
نویسنده : حمیده
234 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان امروز میخوام یه کم از خودم و بابایی واست بگم.

من و بابا قبل از خواستگاری همدیگرو نمی شناختیم، ولی وقتی بابایی اومد خواستگاریم احساس کردم خیلی وقته می شناسمش و دوستش دارم، الانم هرروز که می گذره علاقه مون به هم بیشتر و بیشتر میشه.

امیدوارم تو هم زود بیایی پیشمون و عشقمون رو کامل کنی عزیزم.

بابایی دوست داره تو دختر باشی، niniweblog.comالبته واسه من هیچ فرقی نمی کنه فقط دلم میخواد سالم باشی.

                                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
18 آذر 90 17:05
: : : :
الهه
18 آذر 90 17:06
خاله جون واسه منم نظر بذار يادت نره هاااااااااااااااااااااااا