زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

مامان و بابا

1390/9/19 16:43
نویسنده : حمیده
218 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان، از وقتی این وبلاگو ساختم فکر می کنم واقعا هستی و دوست دارم باهات حرف بزنم.

من و بابا 5 آذر 1389 (روز تولد 24 سالگی مامان) عقد کردیم، که اون موقع بابا 29 سالش بود، و روز 23 آبان 1390 که شب عید غدیر بود عروسی کردیم.

niniweblog.com

 

من و بابا هردوتامون خیلی نی نی دوست داریم، ولی می خوایم زمانی بچه دار بشیم که هم از نظر مالی و هم روحی آمادگیشو داشته باشیم، و امیدوارم خدا هرچه زودتر این آمادگی رو بهمون بده تا زندگیمون از اینی که هست شیرین تر بشه.

من الان خونه تنهام، آخه بابا از ساعت 7 صبح تا 5 عصر سرکاره، ان شاءالله همیشه سالم و سرحال باشه و همیشه سایه اش بالا سرمون باشه.                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)