زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

تقدیم به بهترینم(بابایی مهربونت)

1390/9/20 10:32
نویسنده : حمیده
352 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی می شی نیاز من اگه نباشی پیش من

اشکای چشمامو ببین که می ریزه به پای تو

                                 بازم که بی قرارمو دلواپس نگاه تو

                                تموم هستی منی بمون همیشه پیش من

اگه شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم

لالایی شبام تویی نذار که بی خواب بمونم

                               دارم برات شعر می خونم شاید به یادم بمونی

                              فقط یه چیز ازت می خوام همیشه عاشق بمونی

            دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود

          واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)