زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

مسافرت بابایی و تنهایی مامان

1391/11/28 15:34
نویسنده : حمیده
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امروز چهار روزه که بابایی رفته و من تنهام، صبح که بهش زنگ زدم گفت ایشالا امشب برمیگردیم و من چقدر خوشحال شدم.

 وای که چقدر این چند روز سخت گذشت، چقدر وجود بابا بهم آرامش میده.

                                               I Wove You

شب اول رو تنها خوابیدم ولی خداییش خیلی ترسیده بودم، پنج شنبه شب رفتم خونه مامانم، و دیشبم خونه خودمون خوابیدم که مثل شب اول نترسیدم.

صبح چهارشنبه بابایی با یکی از آشناهاشون که برنج می فروشه رفته کامفیروز برنج بخرن.

                                       purple car

قرار بود زود برگردن ولی کارشون طول کشیده.

امیدوارم صحیح و سالم برگردن.

الانم یه کیک واسه بابایی درست کردم، خدا کنه خوب بشه.

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساناز
28 بهمن 91 16:52
سلام مامانی. خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی.کلی لباس مارکدار با قیمتهای استثنایی. www.ninipal.com