زندگی عاشقانه بابا و مامان نی نیزندگی عاشقانه بابا و مامان نی نی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مامان و بابا منتظرتیم

دیدار مامان با دوستاش

1391/3/6 23:29
نویسنده : حمیده
233 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و حمیده رفتیم سروستان، خونه دوستم الهه (صاحب وبلاگ نفس مامانی دوستت دارم).

راضیه هم از شیراز اومد اونجا.

از صبح تا عصر پیش هم بودیم، خیلی بهمون خوش کذشت.

                                                     

با کمک هم ناهار درست کردیم و خوردیم.

کلی خاطرات خوابگاه و دانشگاه رو با هم مرور کردیم.

یه اتفاق باحال هم افتاد، چند تا خیار و گوجه و هویج و کلم توی یه سبد توی آشپزخانه بود، من آوردم خرد کنم واسه سالاد.

وقتی همه رو خرد کردم، الهه گفت اینا رو شستی؟ گفتم نه، مگه نشسته بودی؟ گفت نه................. تعجب

خلاصه کلی خندیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خندهخندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روزین
7 خرداد 91 14:34
دور هم بودن خیلی خوش میگذره به حمیده سلام برسون
نایسل
10 خرداد 91 23:09
ای جان خوش به حالتون